iconDarmowa dostawa do: Polski, Austrii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Irlandii, Chorwacji, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Danii, Luksemburgu, Portugali
1. Wszystkie naprawy gwarancyjne realizujemy w Polsce.
2. Długość gwarancji:
– Smartfony: 24 miesiące,
– Baterie w smartfonach: 6 miesięcy,
– Akcesoria: 12 miesięcy,
– Akcesoria z zestawu z telefonem tj. ładowarka, kabelek usb itp.: 3 miesiące.
3. Gwarancja na smartfony zakupione na naszych aukcjach może zostać zrealizowana przez producenta Xiaomi w Polsce, za pośrednictwem Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A. : https://www.ccsonline.pl/
Jako BestOfElektro świadczymy osobną, 2 letnią gwarancję jako pośrednik. Stąd urządzenia zakupione na naszych aukcjach posiadają podwójną gwarancję. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogliby Państwo zrealizować naprawy u producenta, prosimy zgłosić się do Nas. Naprawy świadczymy w własnym zakresie jako: Naprawa-Xiaomi.Pl , https://allegro.pl/uzytkownik/Naprawa-XiaomiPL
4. Ilość miesięcy gwarancji jest wyraźnie określona na aukcji.
5. Gwarancja realizowana jest przez Producenta Xiaomi lub BestOfElektro.
6. Gwarancja realizowana jest na terenie Polski, w ciągu 5-21 dni roboczych od otrzymania przesyłki z uszkodzonym urządzeniem.
7. Czas naprawy urządzenia może się wydłużyć ze względu na brak części zamiennych na rynku o czym Klient zostanie poinformowany.
8. Gwarancji udzielonej przez BestOfElektro oraz Producentów nie podlegają usterki wynikające z normalnej eksploatacji i zużycia oraz powstałe w wyniku niezgodnej z przeznaczeniem lub nieprawidłowej eksploatacji urządzenia.
9. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń będących wynikiem: modyfikacji sprzętu bądź oprogramowania, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych na skutek zalania lub działania wilgoci, uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń wynikających z eksploatacji urządzenia w warunkach, które nie odpowiadają warunkom określonym przez producenta urządzenia.
10. Przed wysłaniem telefonu do naszej firmy w celu usunięcia ewentualnej usterki w ramach gwarancji należy wykonać kopię zapasową danych. Nie gwarantujemy bezpieczeństwa danych na serwisowanym urządzeniu.