1. Wszystkie naprawy gwarancyjne realizujemy w Polsce.
2. Długość gwarancji: 24 miesiące.
3. Urządzenia z stanem: “Powystawowe” posiadają gwarancję 24 miesiące u Sprzedawcy, a więc realizujemy ją w własnym zakresie jako Sprzedawca – BestOfElektro. Nie ma możliwości naprawy tego typu urządzeń u Producentów.
4. Gwarancja na nowe smartfony Xiaomi zakupione na naszych aukcjach może zostać zrealizowana przez producenta Xiaomi w Polsce, za pośrednictwem Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A. : https://www.ccsonline.pl/
5. Gwarancja na nowe smartfony Apple, Samsung, Ulefone, Motorola, Huawei oraz Caterpillar może zostać zrealizowana przez producentów w Polsce.
6. Jako BestOfElektro świadczymy osobną, 2 letnią gwarancję jako Sprzedawca dla nowych produktów. Stąd nowe urządzenia zakupione na naszych aukcjach posiadają podwójną gwarancję. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogliby Państwo zrealizować naprawy u producenta, prosimy zgłosić się do nas. Naprawy świadczymy w własnym zakresie jako: Naprawa-Xiaomi.Pl , https://allegro.pl/uzytkownik/Naprawa-XiaomiPL
7. Ilość miesięcy gwarancji jest wyraźnie określona na aukcji.
8. Gwarancja realizowana jest przez Producentów lub BestOfElektro.
9. Gwarancja realizowana jest na terenie Polski, w ciągu 5-21 dni roboczych od otrzymania przesyłki z uszkodzonym urządzeniem.
10. Czas naprawy urządzenia może się wydłużyć ze względu na brak części zamiennych na rynku o czym Klient zostanie poinformowany.
11. Gwarancji udzielonej przez BestOfElektro oraz Producentów nie podlegają usterki wynikające z normalnej eksploatacji i zużycia oraz powstałe w wyniku niezgodnej z przeznaczeniem lub nieprawidłowej eksploatacji urządzenia.
12. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń będących wynikiem: modyfikacji sprzętu bądź oprogramowania, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych na skutek zalania lub działania wilgoci, uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń wynikających z eksploatacji urządzenia w warunkach, które nie odpowiadają warunkom określonym przez producenta urządzenia.
13. Przed wysłaniem telefonu do naszej firmy w celu usunięcia ewentualnej usterki w ramach gwarancji należy wykonać kopię zapasową danych. Nie gwarantujemy bezpieczeństwa danych na serwisowanym urządzeniu.